הסדרי נגישות במבנים, הדרכות עובדי אלטשולר שחם לשירות נגיש, מוקד טלפוני נגיש, מידע על נגישות האתר

בבית ההשקעות אלטשולר שחם רואים חשיבות רבה במתן שירות נגיש לאנשים עם מוגבלויות תוך שמירה על כבודם ופרטיותם, מתן יחס אדיב ומכובד המאפשר את קבלת השירות בעצמאות, בבטיחות ובאופן שוויוני בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תשנ"ח -1998 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג – 2013 (להלן: "הוראות הדין") לשם כך, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני. כאן תוכל למצוא מידע מפורט אודות אמצעי הנגישות הקיימים באלטשולר שחם:

 

הסדרי נגישות במבנים

נגישות במשרדי החברה בת"א:

  • נגישות הבניין ודרכי הגעה למשרדי החברה - הבניין נגיש. כניסה נגישה לבניין ולמשרדי החברה להולך רגל או לאדם המתנייד בכיסא גלגלים תתאפשר מרחוב הברזל 19 כניסה א לובי C.
    כניסה נגישה לבניין ולמשרדי החברה באמצעות רכב תתאפשר דרך החניון ברחוב הנחושת 1, ללא עלות, לאחר תיאום מוקדם כמפורט להלן.
  • נגישות משרדי החברה - משרדי החברה נגישים.
  • חנייה נגישה לרכב של אדם הנושא תו נכה - תתאפשר לאחר תיאום מראש עם רכז הנגישות, באמצעות פרטיו הרשומים למטה או דרך הקבלה הראשית במספר 5054*. החניון בבניין אינו מותאם לרכב גבוה. ככל שיש צורך בחניה עבור רכב גבוה, יש לתאם מראש עם רכז הנגישות או עם הקבלה הראשית כאמור לעיל.
  • מעליות - משטח התמרון לפני ובתוך המעליות מותאם לאדם עם כיסא גלגלים. במידה והנך זקוק ללווי למשרדי החברה אנא פנה לקבלה הראשית בטל' 5054* או לרכז הנגישות.
  • קיימים שירותים נגישים בקומת לובי הבניין וכמו כן בקומה 6 במשרדי החברה.
  • ישנם עזרי שמיעה מסוג לולאת השראה בקבלה הראשית של משרדי החברה.
  • שירות לקוחות נגיש- עמדות קבלת קהל - עמדות הקבלה נגישות עם עזרי שמע, פינת המתנה נגישה ושירותים נגישים. קבלת קהל זמינה בשעות פעילות החברה בימים א-ה (בימי עבודה של החברה), בין השעות 9:00 – 16:00 בכתובת הברזל 21, בניין B קומת כניסה, רמת החייל ת"א.

נגישות במשרדי החברה בחיפה:

  • נגישות הבניין ומשרדי החברה- הבניין נגיש. כניסה לבניין ולמשרדי החברה להולך רגל או לאדם המתנייד בכיסא גלגלים תתאפשר מרחוב ספיר 5.
  • חנייה- חניה נגישה לרכב של אדם הנושא תו נכה תתאפשר בתיאום מראש עם מזכירות הסניף בטלפון 0732331900.
  • מעליות-  מאזור  החניון ישנה גישה למעלית המותאמת לאדם עם כיסא גלגלים. במידה ויש צורך בליווי או סיוע נוסף ניתן ליצור קשר עם מזכירות הסניף.
  • קיימים שירותים נגישים בקומת הכניסה ובמשרדי החברה בקומה 6.
  • שירות לקוחות נגיש- עמדות קבלת קהל- עמדות הקבלה נגישות עם עזרי שמע, פינת המתנה נגישה ושירותים נגישים. קבלת קהל זמינה בשעות פעילות החברה בימים א-ה (בימי עבודה של החברה) בין השעות 16:00-9:00 בכתובת ספיר 5 קומה 6, חיפה.


הדרכות עובדי אלטשולר שחם לשירות נגיש:

אנשי השירות במוקד עוברים הדרכות אשר מטרתן ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לנושא הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים לשירות נגיש.

 

מוקד טלפוני נגיש:

  • המרכזייה ונתב השיחות מונגשים

 

קיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני:

  • ניתן לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת sherut@altshul.co.il. יש לציין דרכי התקשרות למענה חוזר.
  • ניתן לקבוע פגישה במשרדי החברה באמצעות הגשת בקשה דרך מייל זה: DoronF@altshul.co.il
  • ניתן לפנות בכתב באמצעות שליחת הודעה בצ'אט בעמוד הפייסבוק של החברה - https://www.facebook.com/ASInvest

מילוי טפסים: במידת הצורך, אנו מסייעים במילוי טפסים על פי בקשתו של אדם עם מוגבלות אשר עקב מוגבלותו מתקשה לעשות זאת וכן בהנגשת המידע.
מידע נגיש: החברה מאפשרת ללקוחות עם מוגבלות לקבל מידע הנמסר על ידה באמצעות פורמטים נגישים. לצורך קבלת שירות ניתן לפנות ישירות למרכז שירות הלקוחות הרלוונטי עבורכם.

 

מידע על נגישות האתר

אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.

  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום. 
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות. 
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • ייעוץ בנוגע להנגשת אתר האינטרנט בוצע על ידי חברת A-2-Z שיווק ונגישות באינטרנט.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • על פי הוראות הדין, יוצגו באתר מסמכים נגישים אשר הוכנו החל מיום 26.10.2017 ואילך.

    במידה והנך מעוניין בהתאמות נגישות למסמך כלשהו המצוי אשר הוכן טרם המועד האמור באתר, הנך מוזמן לפנות לרכז הנגישות בארגון באמצעות

    מייל DoronF@altshul.co.il או בטלפון 073-2099192 ואלטשולר שחם תדאג להנגיש מסמך זה עבורך.

 

תפעול אתר ועזרי נגישות

אנו דוגלים במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר. אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

 

תפעול אתר ועזרי נגישות - שימוש בתוכנת נגישות אתרים "נגיש בקליק".

כיצד עובדת ההנגשה באתר? באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

מה בתפריט?

  • מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת
  • התאמת אתר עבור טכנולוגיות מסייעות NVDA וכד׳
  • הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
  • עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
  • שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
  • שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
  • התאמת אתר לעיוורי צבעים
  • שינוי הפונט לקריא יותר
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
  • הגדלת התצוגה לכ־200%
  • הדגשת קישורים באתר
  • הדגשת כותרות באתר
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות
  

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות:

אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.
אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות באמצעות מייל לרכז הנגישות DoronF@altshul.co.il או בטלפון 073-2099192

 

פרטי יצירת הקשר של רכז הנגישות: 

דורון פורמן
טלפון: 073-2099192
דוא"ל: DoronF@altshul.co.il

ניתן לפנות גם בחלופות הבאות:

שרות לקוחות
טלפון: 5054*
דוא"ל: sherut@altshul.co.il

 

תאריך עדכון הצהרת נגישות: 15.09.2024