אמנת שירות

לאזרחים ותיקים

חברת אלטשולר שחם גמל ופנסיה בע"מ (להלן: "אלטשולר שחם" ו/או "החברה") מייחסת חשיבות עליונה לשירות המותאם לאזרחים ותיקים, ועושה ככל הניתן להעניק מענה מקצועי ויעיל לשביעות רצונם של כלל עמיתיה.

 

על מנת להבטיח שאזרחים ותיקים יקבלו שירות מהיר, מקצועי, יעיל ומכבד, ובמטרה להקל על חווית השירות של אוכלוסייה זו, ערכה החברה בחינה והתאמה של מגוון השירותים הניתנים על ידה, כך שיותאמו לצרכים הייחודיים של האזרחים הוותיקים.

 

החברה מזדהה עם הצורך להענקת שירות בעל אופי ייחודי ומותאם לצרכים ולאתגרים עימם מתמודדים אזרחים ותיקים. בהתאם לכך, עודכנו נהלי העבודה וההנחיות לאופן מתן השירות לאזרחים ותיקים וכן, מיושמת תכנית הדרכה שוטפת לנותני השירות הרלוונטיים. כל זאת תוך שמירה על כבודם, פרטיותם והגנה על נכסיהם של קהל לקוחותינו.

 

להלן העקרונות המנחים את החברה במתן שירות לאזרחים ותיקים:

  • בחינה מתמדת של השירות הניתן לאוכלוסייה זו על ידי ממונה אזרחים ותיקים.
  • נציגי החברה עברו הדרכות ייעודיות למתן שירות מקצועי ולניהול שיח מתחשב, ובכדי להעניק ללקוח שירות מיטבי.
  • אנו מעניקים לאזרחים ותיקים קדימות בתור טלפוני לשיחה עם נציג שירות.
  • אנו מציעים לאזרחים ותיקים לצרף אדם נוסף לשיחה המערבת קבלת החלטות, במטרה לייצר שקיפות ולהעצים את תחושת הביטחון.

 

למידע נוסף היכנסו לדו"ח החברה >>

 

אנחנו מחויבים לתהליכי עבודה הגונים, ישירים ובשקיפות מלאה. נשמח לשמוע מכם הצעות נוספות שיסייעו לנו ללמוד, לשפר ולהתייעל.

מוזמנים לפנות אלינו באחת מדרכי ההתקשרות הבאות:

בטלפון 5054*, בין השעות 8:00-16:00 או במייל: sherut@altshul.co.il